bigbraweheartstexa.blogg.se

Här kommer jag presentera min hund Big Brawehearts Texa. En röd vit och tan australian shepherd tik.

Socialträning!

Publicerad 2014-03-03 08:16:27 i Allmänt,

I går hade vi heldag på stan och central stationen. Vi måste börja socialträna mer och då tog vi oss en heldag då vi vet att söndagar brukar det vara mycket folk ute och shoppa på. Vi gick vid IKEA området, och var i en lekpark, där fick Texa hoppa upp på lite gungor och träna balans. Sedan gick vi till stan där vi gick vid bussarna och vi tränade på lite hundmöten, det gick ganska så bra. Hon skällde en del vid hundmötena men efter några hundar så slutade hon skälla ganska bra. Det visar ju att vi behöver ligga i med att möta hundar. Sedan gick vi till en lekpark där min syster Elvira "5år" fick leka lite med Texa. Vi tränade även lite stå övningar inför utställningen på Lördag. Efter vi vart i stan vart det centralstationen, där var det MYCKET folk, men Texa skötte sig jättebra. Vi åkte bland annat Hiss, Rulltrappa och gick i gallertrappa :) Men om man ska sammanfatta dagen så tyckte jag den gick bra och vi ska i dag åka lite buss och gå på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Mitt liv med en australian shepherd tik vid namn Texa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela