bigbraweheartstexa.blogg.se

Här kommer jag presentera min hund Big Brawehearts Texa. En röd vit och tan australian shepherd tik.

Texas Framgångar!

Publicerad 2014-01-18 20:17:11 i Allmänt,

Texa växer så de knakar och hon så otroligt lättlärd min lilla tjej! Hittills kan hon: -Sitt -Ligg -Stanna -Krypa -Fot -Hit "sätter sig framför mig" -Snurra -Upp "sitta på två bakben" -Vinka -Tass -Stå Det är lite vad hon kan just nu, Just nu kör vi mest att få in fotgåendet på en rolig nivå. Alltså gå tre steg sen massa beröm och sedan samma sak fler gånger om. Det viktigaste är att vi har kul när vi tränar. Det ska ju vara roligt med träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Mitt liv med en australian shepherd tik vid namn Texa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela