bigbraweheartstexa.blogg.se

Här kommer jag presentera min hund Big Brawehearts Texa. En röd vit och tan australian shepherd tik.

Texa med på jobb!

Publicerad 2014-01-20 10:04:22 i Allmänt,

I dag är Texa med på min killes jobb, hade ingen som kunde gå ut med henne när jag var i skolan så vi löste det så. Dem kom och hälsade på i min skola nyss och har aldrig sett en lyckligare hund när hon såg mig. Mattes lilla tjej. Hon är verkligen Mattekär mitt lilla monster. I dag ska vi ut i skogen med Texa,Puma och corre så dem får springa av sig sen har jag inte så mycket mer på schemat för hennes del. Kanske lite inkallningsövningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Mitt liv med en australian shepherd tik vid namn Texa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela