bigbraweheartstexa.blogg.se

Här kommer jag presentera min hund Big Brawehearts Texa. En röd vit och tan australian shepherd tik.

Stanna, hit!

Publicerad 2013-11-25 14:21:00 i Allmänt,

I dag har Texa varit med min pappa medans jag var i skolan till kl 12. Dem har gått en promenad och hon har busat med Puma mesta tiden. När jag kom hem blev Texa överlycklig haha. Efter jag ätit bestämde vi oss får att gå ut på planen och ha lite skoj. Vi började med enkel sitt och ligg träning, sen övergick vi till inkallning.Det gick till så att jag satt Texa ner sa åt henne att stanna gick 3 meter sen ropade att hon skulle komma. Efter ca 4e försöket förstod hon och satt så fint, ska försöka filma henne någon dag. Efter det blev det lek och skoj ute på planen med trasan. Nu ligger Texa och vilar under min stol, haha. Underbara hund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Mitt liv med en australian shepherd tik vid namn Texa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela