bigbraweheartstexa.blogg.se

Här kommer jag presentera min hund Big Brawehearts Texa. En röd vit och tan australian shepherd tik.

kvällen!

Publicerad 2013-11-23 16:55:55 i Allmänt,

Nu mot kvällningen har jag, Texa och Daniel varit hos svärföräldrarna, hon är lite reserverad mot nya människor men efter att dem hälsat och hon ser att dem ej är farliga så släpper det och hon vill busa! Hon är så snäll att gå i koppel med går hur fint som helst. okända hundar kan vara lite läskiga och det kan komma något skall, men lika där när hon väl hälsat så busar hon något enormt! :)
 
planer inför morgondagen;
 
socialträna i stan med bilar och sådant lite försiktigt. 
åka upp till stuga en sväng så får hon känna på vattnet och pringa av sig lite.
bara mysa!
 
nu ska vi fortsätta kvällen med lussebak och mys! 
 
skickar med en bild från dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Mitt liv med en australian shepherd tik vid namn Texa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela