bigbraweheartstexa.blogg.se

Här kommer jag presentera min hund Big Brawehearts Texa. En röd vit och tan australian shepherd tik.

Bus dag!

Publicerad 2013-11-26 14:22:00 i Allmänt,

I dag var jag på praktiken till 12 som vanligt, och pappa hade Texa när jag var där. Hittills har de inte blivit någon träning för Texa bara massa bus och spring med Puma. Jag tror vi skippar träningen i dag och bara tar de lungt. Men har iallafall varit ut med vovvarna på 1 timmes promenad, och stannde till vid en inhägnad lekpark där jag släppte dem och dom fick busa av sig. Senare ska vi till stan och mata änderna med lillasyster och pappa. Får se vad Texa tycker om dem. 
 
När Daniel slutar ska vi ta oss en tur till skogen då ska alla hundarna med " Texa,Puma,Corre" så får dem springa av sig ordentligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea

Mitt liv med en australian shepherd tik vid namn Texa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela